Mityba maitinant krūtimi

Pirmuosius šešis kūdikio gyvenimo mėnesius motinos pienas užtikrina pilnavertę mitybą. Tačiau mamos turėtų nepamiršti ir savo mitybos. Kūdikis paims tai, ko jam reikia, tačiau organizme turi likti pakankamai maisto ir mamai, todėl svarbu valgyti sveikai ir subalansuotai. Taigi, kokia mityba geriausiai tinka maitinant krūtimi?

Ar yra toks dalykas kaip „maitinimo krūtimi dieta“? Tiesą sakant, sveika maitinimo krūtimi dieta yra labai panaši į sveiką mitybą – tokią, kurią galima praktikuoti bet kuriuo gyvenimo etapu, nebent esate alergiška. Maistas, kurį valgote, iš tikrųjų pagardina motinos pieną ir galite pastebėti, kad jūsų kūdikis mėgaujasi kai kuriais skoniais!

 Geriausias maistas maitinant krūtimi

Paprastas būdas įsitikinti, ar valgote geriausią maistą maitindamos krūtimi ir ar gaunate pakankamai maistinių medžiagų, yra lėkštės modelio panaudojimas. Pagal lėkštės modelį pusė lėkštės turi būti užpildyta žaliomis arba virtomis daržovėmis, o maždaug ketvirtadalis – bulvėmis, ryžiais, makaronais, kruopomis ar grūdinėmis kultūromis, geriausia sveikagrūdžiais. Likęs lėkštės ploto ketvirtis yra skirtas baltymams. Mėsa, žuvis, paukštiena, kiaušiniai ar vegetariški patiekalai, tokie kaip lęšiai, pupelės ir riešutai, yra geri baltymų šaltiniai krūtimi maitinančioms mamoms. Savo lėkštę taip pat galite papildyti pieno produktais, tokiais kaip pienas ir jogurtas. Nepamirškite gerti daug skysčių, kol maitinate krūtimi – geras įprotis išgerti stiklinę vandens kiekvieną kartą maitinant krūtimi ir dietą papildyti gėrimu, specialiai sukurtu krūtimi maitinančioms motinoms.

Maistas, kurio reikėtų vengti maitinant krūtimi

Nėra maisto produktų, kurių reikėtų vengti maitinant krūtimi, sąrašo. Vis dėlto, jei pastebėjote, kad kūdikis suvalgius tam tikrų produktų sunerimsta ar pučia pilvelį, galite kurį laiką nevalgyti to produkto, o vėliau vėl įtraukti jį į mitybą. Be to, gydytojai rekomenduoja krūtimi maitinančioms motinoms riboti riebios žuvies suvartojimą iki dviejų 140 gramų porcijų per savaitę, nes joje dažnai yra nemažai teršalų, kurie laikui bėgant gali kauptis organizme. Skumbrės, sardinės, upėtakiai ir lašišos yra riebios žuvys. Taip pat turėtumėte apriboti ryklienos, kardžuvių ir marlinų suvartojimą iki kelių porcijų per metus, nes juose paprastai būna daug gyvsidabrio.

Alkoholis ir maitinimas krūtimi

Saugiausia yra vengti alkoholio vartojimo maitinimo krūtimi laikotarpiu.

Svorio netekimas maitinant krūtimi

Ar žinojote, kad moterys, krūtimi maitinančios mažiausiai tris mėnesius, praranda daugiau svorio? Taip yra todėl, kad daug kalorijų organizme išnaudojama vien kūdikiui pamaitinti. Jei žindymo metu svoris nekrenta arba lieknėjama per lėtai, pabandykite sumažinti saldaus maisto ir maisto produktų, kuriuose yra daug sočiųjų riebalų, pavyzdžiui, gazuoti gėrimai, desertai, keptas maistas ir riebi mėsa, suvartojimą. Jau per metus galite sugrįžti į savo svorį iki kūdikio gimimo ir jums seksis puikiai!

Ko nors kasdienei priežiūrai?

Kai kalasi pirmieji dantukai, pabandykite užtepti šiek tiek dantų gelio.

„Multi-Mam BabyDent“ gelis be cukraus ramina dantenas ir sumažina dygstančių dantukų sukeltą skausmą bei diskomfortą.

Viskas, ko reikia, yra meilė ir „Multi-Mam“ balzamas apsaugai.

„Multi-Mam“ balzamas apsaugo spenelius nuo sausumo ir įtrūkimų, padeda užtikrinti gerą spenelių būklę.

Maitinant krūtimi skauda spenelius?

„Multi-Mam“ kompresai turi tiesioginį raminantį poveikį ir skatina natūralų gijimo procesą.